Внутрішня оптимізація сайту (SEO). Як це працює?

Внутрішня пошукова оптимізація (SEO) — це головний критерій успішного просування сайту Вашої компанії на перші позиції видачі пошукових систем.

Внутрішня SEO оптимізація сайту — це пошуковий аудит, підкріплений комплексом заходів, спрямованих на забезпечення якісного і швидкого просування ресурсу в системах пошуку.

Внутрішня оптимізація підвищує ефективність сайтів будь-якої тематики та актуальна для всіх сфер бізнесу:

  • сайтів B2B (Business to Business);
  • сайтів B2C (Business to Consumer);
  • сайтів, інтернет-магазинів і блогів будь-якої тематики.

Що зроблять наші фахівці для ефективної внутрішньої оптимізації сторінок сайту.

SEO-аудит Вашого сайту

Початковий етап внутрішньої оптимізації сайту (SEO). Для розробки результативної стратегії просування потрібно знати, наскільки успішний сайт в даний момент. Крім того, аудит потрібно для оцінки якості раніше виконаних робіт по оптимізації ресурсу.

Аналіз сайтів конкурентів

Коли мова йде про внутрішню пошукової оптимізації (SEO), то такий аналіз проводиться з метою визначення ключових параметрів, завдяки яким сайти конкурентів у Вашій тематиці виявляються на перших місцях пошукової видачі (по ключових запитах і стратегії просування).

Проведення такого аналізу буде необхідно, наприклад, якщо Ви замовляєте послугу розробка інтернет магазину. Це дозволить вже на ранніх етапах існування Вашого інтернет магазину максимально обійти конкурентів.

Формування семантичного ядра

Підбір списку пошукових запитів, за якими Ваші потенційні клієнти будуть знаходити Ваш сайт — це ще один невід’ємний етап SEO-оптимізації. Для цього ми проводимо аналіз статистики за запитами ключових слів Вашої тематики. Виходячи з цього списку підбираються найбільш результативні запити по співвідношенню ціна-якість і передбачуваному рівню конверсії. Наш досвід роботи свідчить, що найбільш «продають» оказивют низькочастотні і середньочастотні запити. За ним приходять ті користувачі, які вже готові до покупки.

Розподіл запитів по сторінках сайту

Оптимізація однієї сторінки під 20-30 пошукових запитів — це не дуже правильно. Це призводить до «перевантаження» текстів термінами, назвами товарів, інший мають важко інформацією. Відвідувачі будуть йти від Вас на інші сайти. Тому необхідно підібрати кілька сторінок і підібрати для кожної свій список ключових слів, під які вона буде оптимізована.

Розробка внутрішньої посилальної структури

Кожна сторінка буде створена або відкоригована під певний запит, розстановка внутрішніх посилань буде реалізована таким чином, що переходячи по ним клієнт йтимуть до продовження покупок товарів або вибору іншого відповідного варіанту.

Оптимізація сторінок для обраних ключових запитів

Складання правильних назв сторінок (мета-описів), а також копірайтинг текстів, з додаванням продають запитів (ключових слів).

Аналіз впроваджених змін та доопрацювання

Після внесення змін проводиться повторний аналіз, щоб оцінити, як внутрішня SEO-оптимізація сайту вплинула на просування сайту. При необхідності проводиться доробка проблемних місць сайту.

Сео-оптимізація сайту допоможе Вашої цільової аудиторії якомога швидше знайти Ваш ресурс в інтернеті. А для того щоб зайшовши на сайт потенційні клієнти залишалися на ньому якомога довше, він повинен бути для них зручним і привабливим. Цього можна домогтися, грамотно використовуючи такі інструменти як комп’ютерна графіка та анімація.

Наступний крок з просування Вашого сайту

Просування за словами — це висновок і підтримка Вашого сайту на обрані позиції (Топ 10, Топ 5, Топ 3) строго по цікавлять запитам. Це класика SEO. Найпростіший і зрозумілий варіант просування сайтів. Такий спосіб просування буде підходити для тематик і сайтів, в яких всього кілька ключових запитів є продають, а також для молодих ресурсів і сайтів з невеликою лінійкою послуг або товарів. Просування по трафіку забезпечує охоплення великої кількості користувачів за рахунок безлічі різнотипних цільових запитів. Ви будете платити за відвідування реальних людей — потенційних клієнтів, готових здійснити покупку. Такий підхід найбільш ефективний для великих сайтів з широкими товарними лінійками, в яких свою унікальну назву має кожний товар (модель, торговельну марку, розмір, колір).

Для того, щоб замовити послугу, Вам необхідно:

Надати нашому менеджеру інформацію про Ваших цілях;

Узгодити план робіт;

Запустити Ваш проект в роботу.